First i wannna to apologize that i fall into a trap

and hope it can be peace every day,everything goes well on my way

so let it be~~~

I had nothing to say coz i speak straight speak my heart out, go...
Everybody's got a point of view and the right to their own opinion

anyway

hope every my sweet friends can be happiness and prosperity in the coming year
and wish you success in your career and happiness of your family .


在此感謝所有包容我任性的好友們
也祝福你們所有人
舊的這一年過了就算了~明年再繼續,大家都能順順利利
感謝:
有著打掃靈魂的cherry我女友!雖然不常再出去吃喝還是很熟的wen
妮妮還有黃皺紋,我從小到大走失又找回的娜姐妹倆,南部的後援會長小維弟弟
以及我親愛的家人&小表妹們,我最愛的爹地

要感謝的人實在太多
僅此打上一些代表,all of my friends..明年再繼續~~

祝大家新年大快樂~~~
arrow
arrow
    全站熱搜

    carlian 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()